Левски с подробности за членската кампания: Вече има детска карта и множество привилегии за феновете
06.11.2024
72
Сподели

Левски с подробности за членската кампания: Вече има детска карта и множество привилегии за феновете

Левски обяви подробности около новото начало на кампанията за членство в клуба под името „Левски завинаги“. Това се случи на специална пресконференция, на която присъства управителя на фенмагазина на „сините“ Виктор Викторов.

„Това е ново начало на кампанията на Левски. „Левски завинаги“ - нашият основен основен слоган. Тези думи са били в главите на всеки фен на Левски през годините. Първата членска кампания бе създадена за спасим клуба в тежък момент. Тези две думи прекрасно олицетворяват целия период, който измина. Досега кампаниите са били да подпомагат финансово клуба и за спасение. Оттук нататък членовете на членски карти ще имат привилегии предимства. Това е основната цел на кампаниите“, каза Викторов.

„Добавили сме много иновации – томболи с награди, които всеки притежател на членски карти ще участва, възможност за участие в анкети и гласувания, с които клубът ще се съобразява, преференциални условия в клубния магазин, достъп до специални колекции преди пускането за свободна продажба. Ще се работи главно всяка следваща година да даваме предимство и глас на феновете, за да се чувстват по-близо до отбора“, допълни той.

Създадена е и нова детска членска карта, която е с цена 17 лв.

„Целта на тази карта е да запали малките левскари да са близо до отбора и клуба. Тя също ще носи определени привилегии. Ще могат да участват в томболи, като деца, които спечелят томболите ще могат да изведат отборите на терена преди мач. Ексклузивен достъп до събития от клуба. Картата ще е за деца до 16 години“, заяви Викторов.

Цените на останалите членски карти не се променят:

Бронзова членска карта - 19,14 лв.;

Сребърна членска карта – 72 лв.;

Златна членска карта – 200 лв.;

Платинена членска карта – 1914 лв.;

Диамантена членска карта – 10 000 лв.

„Първата година, когато беше създадена членската кампания, бяха закупени 20 000 карти, което е абсолютен рекорд за България. Оттогава драстично намаляват. Предния сезон картите са 3 500. Вярвам, че може да постигнем нови рекорди и да увеличим двойно картите на предния сезон. Тепърва работим над иновации и създаване на платформа, която да създаде възможност за повече привилегии“, заяви още той.

Emil D

Emil D

Автор

Виж още: