TikTok пусна инструмент за рекламиране, управляван от ИИ
15.11.2024
20
Сподели

TikTok пусна инструмент за рекламиране, управляван от ИИ

TikTok започна да позволява на всички търговци в своята платформа да използват задвижван от изкуствен интелект инструмент за генериране на маркетингови клипове, превръщайки се в най-новата платформа, която позволява на рекламодателите да се възползват от технологията.

Новината бе съобщена, че Getty Images ще предостави своя запас от снимки и видеоклипове на инструмента на TikTok за генериране на видеоклипове, задвижван от изкуствен интелект - наречен Symphony Creative Studio.

Според компаниите марките ще могат да използват лицензираните от Getty изображения и видеоклипове за създаване на реклами, генерирани от AI, включително маркетингови послания, включващи герои, наподобяващи реални хора.

Getty и TikTok не разкриват финансовите условия на сделката.

Според китайското приложение интеграцията на Getty Images е част от разширяването на инструментите на TikTok за рекламодатели и създатели на съдържание.

„Целта ни е да дадем възможност на рекламодателите и да им помогнем да се свържат с техните общности със силата на генеративния изкуствен интелект“, заяви ръководителят на отдела за монетизация на творчески продукти на TikTok Анди Янг в съвместно съобщение.

Инструментите, управлявани от ИИ, с потенциал да помагат за печелене на пари, се търсят с нетърпение, откакто генеративният ИИ привлече вниманието на света с пускането на ChatGPT от OpenAI в края на 2022 г.

Технологията може бързо да създава видеоклипове, снимки или писмени произведения въз основа на изисквания, изразени на ежедневния език.

Възникнаха обаче въпроси относно това как компаниите, които инвестират милиарди долари в изкуствен интелект, ще спечелят от него.

Миналия месец титаните в областта на онлайн рекламата Amazon, Google и Meta, която е майка на Facebook, пуснаха в действие инструменти, с които ИИ помага за създаването на реклами за техните платформи.

„С нарастването на търсенето на автентични разкази в рекламата, необходимостта от завладяващо, висококачествено съдържание, което да предаде тези истории ефективно на аудиторията, никога не е била по-голяма“, заяви старши вицепрезидентът на Getty Images за глобални стратегически партньорства Питър Орловски в съвместното съобщение.

Генериращите модели на изкуствен интелект, обучени върху изображения, статии и други данни, намерени онлайн, въодушевиха някои потребители, като същевременно предизвикаха гнева на автори, художници и други, които смятат, че техните творения се усвояват, без да бъдат попитани или компенсирани.

Издания като „Ню Йорк Таймс“ подадоха съдебни искове, за да защитят съдържанието си, а някои новинарски организации предпочетоха да сключат лицензионни сделки. 

По материали на: БГНЕС

Palms Lifestyle

Palms Lifestyle

Автор

Видео

Кратки Видеа